Recenze fotokniha Professional Line Saal digital (5*)

Lukáš Atimoon Pauliny
Lukáš Atimoon Pauliny
Osoba, která je

06.05.2019

Atimoon

Je tomu tak 14 dní co jsem v Instagramové reklamně objevil mně již dobře známou firmu Saal Digital. Reklama lákala na jejich nový produktu a to konkrétně fotoknihu řady Professional Line. Nedalo mi to a musel jsem tento jejich nový produkt vyzkoušet.

Hned na úvod zmíním, že před samotnou objednávkou jsem měl problémy a to konkrétně dva: Opět na mě připadlo těžké rozhodování ohledně velikosti a počtu stránek + vzhledem k tomu, že koncem minulého roku jsem vytvářel fotoknihu pro celý rok 2018, neměl jsem ani dostatek nových fotek tak, abych knihu zaplnil podle představy. Vybral jsem proto malou variantu 21x21cm s vazbou akrylátového skla a černé kůže o 26 stránkách. Tím že se mělo jednat o řadu Professional Line rozhodl jsem se také pro profesionální tisk – mat.

Práce s programem od Saal byla jako vždy naprosto bezproblémová. Jednoduché nastavení a výběr fotek. Musím taky pochválit že v programu je možnost načíst si starší věci zadané k tisku. Bez problémů jsem se tak mohl například podívat zda li jsem fotku již nepoužil v některé z předešlých fotoknih. Co jediné mě při vytváření knihy zamrzelo je že dva menší rozměry této fotoknihy jsou pouze ve formátech 21×21 a 30x30cm. Fotky program sice velmi dobře poskládá i do čtvercového prostoru, ale stále by se mi líbil klasický formát 4:3 líbil více. Zde je nutno podotknout že existuje v nabídce i rozměr 40:30 nicméně musím uznat že cenovka 3460,- Kč při 26 stranách mi vzhledem k tomu jaké fotky jsem vybíral přišla vysoká.

Objednávku jsem učinil 25. duba a 29. dubna mi byla fotokniha doručena, krásně zabalena a vše tedy proběhlo v naprostém pořádku a to i přes to že jsem měl díky velkému dešti v den doručení obavu aby kniha nenavlhla a nedošlo například k pokroucení vnitřních stran.

A výsledek? Naprosto fantastický! Kniha vypadá nádherně a vnější strana akrylátového skla působí naprosto dokonale. Povrch vnitřních stran je velmi příjemný na dotek a člověku tak dělá radost foto-knihou znova a znova listovat. Fotoknihu jako takovou tedy mohu doporučit s kladným svědomím. A již teď se těším až budu mít více fotek abych si mohl objednat velkou 40x30cm velkou variantu.

Publikováno v Články
Handmade by Imeow in Imeow | member of Pauliny-group
Provozovatel: